Rejestracja
Koszt udziału w seminarium OSAKA'2016
Aktualizacja: 24.11.2016, godz. 20:30 - ze względu na bardzo duże zainteresowanie seminarium OSAKA od tego momentu wszystkie osoby zapisujące się na spotkanie będą rejestrowana na liście rezerwowej.
Koszt uczestnictwa w seminarium OSAKA'2016 zależy od branży i wynosi:
- 195 zł - dla osób, które wypełnią ankietę badawczą (dotyczy to TYLKO pracowników branż: sektor publiczny, finanse (w tym: banki, ubezpieczenia), handel, logistyka/transport, media, przemysł, utilities (gazownictwo, energetyka, ciepłownictwo), telekomunikacja, zdrowie/biotechnologie)
- Kliknij, aby przejść do ankiety badawczej (po jej wypełnieniu otrzymacie Państwo na maila po około 24-48 godzinach voucher uprawniający do zniżki, który trzeba podać przy dokonaniu rejestracji)
- 435 zł - dla osób, które wypełnią ankietę badawczą (dotyczy to przedstawicieli firm IT i konsultingowych)
- Kliknij, aby przejść do ankiety badawczej (po jej wypełnieniu otrzymacie Państwo na maila po około 24-48 godzinach voucher uprawniający do zniżki, który trzeba podać przy dokonaniu rejestracji)
- 650 zł - dla wszystkich sektorów poza IT oraz konsultingiem - dotyczy to osób, które nie wypełnią ankiety
- 1450 zł - dla przedstawicieli firm IT i konsultingowych - dotyczy to osób, które nie wypełnią ankiety
Uwaga:
- W przypadku zgłoszenia udziału w seminarium OSAKA'2016 do dnia 10 listopada włącznie obowiązuje zniżka 10% (nie dotyczy to osób, które wypełniły ankietę badawczą; ta zniżka wówczas nie obowiązuje).
- W przypadku zgłoszenia dwóch osób z tej samej firmy przysługuje zniżka 5%, zaś w przypadku trzech lub więcej osób zniżka wynosi 15% (nie dotyczy to osób, które wypełniły ankietę badawczą; ta zniżka wówczas nie obowiązuje).
- Zniżki SUMUJĄ się.
Płatność
Niniejsza rejestracja udziału jest zobowiązaniem do zapłaty.
Prosimy o dokonywanie wpłat na konto:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
Numer NIP: 525-000-84-07
Nr rachunku bankowego: 21 1240 5918 1111 0010 5518 3201
tytułem: OSAKA'2016
Podstawą do uiszczenia należności jest faktura pro forma, która zostanie wystawiona w ciągu 3 dni roboczych od daty wpłynięcia zgłoszenia i przesłana w postaci PDF na adres mailowy podany w zgłoszeniu. W ciągu 7 dni po otrzymaniu dowodu dokonania płatności zostanie wystawiona faktura VAT i wysłana pocztą na adres podany w zgłoszeniu.
Niedokonanie wpłaty nie jest tożsame z rezygnacją z wzięcia udziału w seminarium OSAKA'2016.
Rezygnacja z uczestnictwa
Osoby odwołujące uczestnictwo (za pośrednictwem poczty elektronicznej):
- do 15 listopada 2016 r. włącznie, uzyskają zwrot opłaty, pomniejszonej o opłatę manipulacyjną w wysokości 20%;
- odwołanie udziału po 15 listopada 2016 r., skutkuje obciążeniem pełnymi kosztami udziału w seminarium OSAKA'2016, dlatego w przypadku nie możności uczestnictwa, rekomendujemy zmianę uczestnika.
Kontakt
W sprawach związanych z rejestracją i płatnościami prosimy kontaktować się z panią mgr Ingą Moczulską z Instytutu Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH (mail: inga@sgh.waw.pl, tel.: 605 05 75 35 w godz. 9-15).
Odwołanie seminarium
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania seminarium OSAKA'2016 w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych. W takim przypadku wszystkie wpłaty wniesione przez uczestnika/uczestników zostaną zwrócone przez organizatora w pełnej wysokości.